onze docenten

Bij Litha Yoga werken we samen met een groot team Mindfulness-Pilates-Yoga docenten. Ieder met haar eigen verhaal, achtergrond, ambitie en ervaringen op het gebied van Yoga. Graag stellen wij onszelf aan jou voor zodat je weet wie je voor je hebt als je bij ons lessen volgt. Ook organiseren we regelmatig workshops en cursussen als team. Deze extra’s zijn te vinden in de agenda van Litha Yoga.

 

Lianne Beijer

Mensen inspireren om het beste uit zichzelf te halen is waar ik het meeste voldoening uit haal en wat ik nog lang hoop te mogen doen!

Gien Smit

De dagelijkse eenvoud, regelmaat, Ayurvedische leefwijze en Yoga laten mij keer op keer de kracht van deze beide wetenschappen ervaren!

Natanja van den Brink

Een natuurlijke verbinding tussen lichaam en geest, wat het leven lichter maakt. Dit delen is mijn passie.

Helga Versteeg

Boeddhisme en de Boeddhistische leefwijze is het mijn eigen natuur geworden, ofwel het volledig bewust zijn met mijn eigen natuur.

Madeleine Gaastra

Sthiram Sukham Asanam... oefen met balans en plezier! - Deze yoga regel uit Patanjali’s Yoga Sutras is de leidraad van mijn lessen.

Linda van Wijk

Allerlei tegenstellingen in ons worden verbonden zodat daardoor makkelijker een stabiel evenwicht en een gevoel van eenheid en harmonie ontstaat.

Marjolein Blaauwbroek

Yoga is ademhalen. Door bewust adem te halen kom ik in een flow, kan ik ontspannen en de connectie vinden met mijzelf.

Boukje Bannenberg

Yoga is mijn oude liefde, waarover ik me blijf verwonderen en waar ik steeds bij thuis kom.

Asli de Backer

Yoga maakt je lichaam soepel, evenwichtig, vergroot de concentratie en het zelfvertrouwen (vb. bij een spreekbeurt, sportwedstrijd of een toets), geeft rust, detoxt, maakt bewust, is een afwisseling tussen inspanning en ontspanning, leert jezelf beter kennen... en is plezierig!

Petra-kleur-liggend.jpeg

Petra Ferwerda

Pilates met en op een kleine bal. Het toevoegen van deze bal heeft meerdere voordelen. Het voegt een speels element aan de training toe, maakt de training uitdagender en daardoor (nog) effectiever. De bal wordt gebruikt als hulpmiddel om de bewegingen bewuster uit te voeren.

Agnes Wijnalda

In het lichaam hangt alles met elkaar samen. In mijn vak als medisch fitnesstrainster heb ik dit altijd heel belangrijk gevonden. Mensen zoveel mogelijk proberen te laten voelen, dat het verstandig is om je lichaam in z’n geheel aan het werk te zetten en vooral met aandacht.

DSC00946.jpg

Michel de Goede

Klassiek Pilates lessen zorgen voor:

Sterkere kernspieren, souplesse, een betere houding, stabiliteit, toegenomen flexibiliteit, balans, ontspannen geest, algehele fysieke fitheid

 

Voor Trainingen & Workshops

Nadia Aldjufrie

Spelenderwijs het zelfvertrouwen van je kind vergroten, dat is het doel van deze training van Blink!

 
DSC00789.jpg